Architectuurreis Praag

28 apr. - 4 mei 2023
Praag

Architectuurreis Praag

Vanavond opent de inschrijving voor de architectuurreis naar Praag in de meivakantie! Zorg dat je om 20:00 uur klaar zit om je aan te melden voor de architectuurreis.

De plekken zijn beperkt en vol = vol, dus wees op tijd!

Een aantal belangrijke punten voordat je je aanmeldt voor de architectuurreis:
- De architectuurreis vindt plaats in de meivakantie. De exacte datum volgt, maar zal waarschijnlijk rond 28 april tot 6 mei zijn;
- Er is plek voor in totaal 35 studenten;
- De reis kost €250,- voor leden incl. een aanbetaling van €100,-
- De reis kost €275,- voor niet-leden incl. een aanbetaling van €125,-
- Als je je aanmeldt voor de architectuurreis, accepteer je ook de algemene voorwaarden voor reizen van Studievereniging Hestia. Lees deze goed door!
Ze zijn ook op te vinden op www.svhestia.nl

Ter verduidelijking willen we melden dat de architectuurreis en de ‘normale’ reis gewisseld zijn. Je schrijft je dus in voor een architectuurreis, wat natuurlijk net zo leuk is!

Wij hopen dat jullie met ons mee reizen naar het mooie Praag, dan gaan we samen architectuur bekijken en natuurlijk ook wat biertjes nuttigen.

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien